Çağrı Merkezi: +90 536 207 8 758

Sıkça Sorulan Sorular

KARGOM NEZAMAN ULAŞIR?

Vermiş olduğunuz sipariş, satın aldığınız günü takip eden, ortalama 3 gün içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki “Siparişlerim“ sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Siparişlerim" sekmesinde, “Kargo Takin Numarası İle siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılmaktadır.

 
SİPARİŞİMİN TESLİMAT ADRESİNİ DEĞİŞTİREBİLİRMİYİM?

Siparişiniz için adres değişikliği işlemini 0 536 207 87 58 numarası ile yada info@morliva.com.tr adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.

SİPARİŞİM BEN ADRESTE YOKKEN GELMİŞ?
 
Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz morliva.com.tr’Ye iade edilir.

RESMİ TAİLLER GÜNLERİNDE TESLİMAT YAPILIYORMU?

Resmi tatil günlerinde kargo firmalarının teslimat yapması duruma göre değişiklik gösterebiliyor, genel olarak tatil günlerinde teslimat yapılamamaktadır.
 
BANKA KARTI İLE ÖDEME YAPABİLİRMİYİM?
 
Alışverişlerinizde debit/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Debit kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

KAPIDA ÖDEME SEÇECENĞİNİZ VARMI?

Alışverişlerinizde Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
 

KAPIDA ÖDEME SEÇECENĞİNİZ VARMI?

 morliva.com.tr  üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Axess, Maximum, CardFinans ve Advantage kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

 
 HAVALE EFT İLE ÖDEME YAPABİLİYORMUYUZ?

Alışverişlerinizde Havale seçeneği bulunmamaktadır.